вторник, 10 януари 2012 г.

PR

PR Организиране на корпоративен PR, стратегическо планиране на публичните комуникации. Разработка на комуникационна и PR стратегия. ВРЪЗКИ С МЕДИИТЕ Периодична оценка на дейностите на организацията, които биха представлявали интерес за медиите. Планиране и организиране на медийни събития за повишаване на корпоративния имидж. Подготовка и разпространение на съобщения за медиите. Консултантска помощ при медийни и публични изяви. МЕДИЕН МОНИТОРИНГ Ежедневен преглед на публикациите в печатните и онлайн медии по зададена тема. Оценка и анализ на присъствието в медиите. Професионална подготовка, редакция, дизайн и изработка на фирмени презентации и рекламни материали . Подготвяне на концепция за най-подходящ корпоративен уебсайт и организиране на изработката му. Подготвяне на концепции за печатна реклама и изработване на одобрените проекти. Планиране и организация на рекламни кампании и анализ на достигнатото покритие.

Няма коментари:

Публикуване на коментар